Son Yazılar
Yükleniyor...

Recent Posts

Anasayfa » , » Türkyenin En iyi Grafikeri O Oldu !

Türkyenin En iyi Grafikeri O Oldu !


9 Eylük 1996'da Elazığ'da doğdu. Yaşamı boyunca bir çok başarıya imza atan Berkay bu seferde Türkiye'nin en iyi grafikeri seçildi.İlk öğretimi İsmet Paşa İlk Öğretim Okulu'nda geçiren Berkay,Lisede iste Vali Muharrem Göktay Anadolu Lisesi'nde devam ettirdiği biliniyor.

-Evet günler süren çekişmeden sonra herşey belli oldu kendisini üst kademelere çıkartarak kendi imkanlarıyla gelen Berkay Tosun yapılan ankette aldığı 479 bin oyla Türkiye'nin en iyi grafikeri seçildi.Berkay Tosun'un anket bölümde olan açıklamalarında;

"Çok mutluyum beni destekliyen herkezden Allah razı olsun.Dualarınızı her zaman bekliyorum.Bugün en mutlu olduğum günlerden birisi daha dün yaşadığım acı olay beni gerçekten çok etkilemişti.Allah hepinizden razı olsun kardeşlerim.Öyle bir hayal kırıklığı vardı ki üzerimde manevi anlamda nerdeyse yıkılmış haldeydim.Bu bana bir kez daha mutluluğumun simgesini gösterdi.Hepinize teşekkür ediyorum." diyerek sözlerine son verdi.

Bizde haber medyası olarak kardeşimize başarılarının devamını diler bir ömür böyle mutlu haberler almasını temenni ederiz.
Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sponsor Linkleri : Link Ekle | Link Ekle | Link Ekle
Copyright © 2013. Hizmet Bizim İşimiz - All Rights Reserved
Hazırlayan AgtHizmet Orjinali Cosmic™ Ftzalim
Ftzalim powered by konuburada