Son Yazılar
Yükleniyor...

Recent Posts

Anasayfa » , » Google Chrome'de Tuzaklara Dikkat

Google Chrome'de Tuzaklara Dikkat

evet arkadaşlar bu günkü paylaşımımız yabancıların pcmizi yönetmesi hakkında biraz bilgi vereceğim.

Arkadaşlar Az Önce Baktım Google Chromeden İndirdiklerimin
aslında İşe Yarar olmayıp Pc'nin Başka kullanıcının Yönetmesi ve eline geçmesine şahit oldum
bazı şeyleri ben indirmedim dolaşırken aniden başka pencere açılmasıyla birlikte 1 saniye bile olmadan birşey kendi indi o kadar müdahale etmeme rağmen kurtaramadım yani kimin hızı gelseydi o an benim kadar hızlı olmayabilirdi ama kurtaramadım inen şeyle birlikte pc ye başka yönetmede eklendi Yerel Disk C yi o kadar aradım bulamadım ama yerel disk C dedir ama yok bulamıyorum
neyse pc yi kapattım açtım google Chrome ye baktım Portal Search gelmiş silinmiyor bir türlü silinmedi
sonra pc nin kullanıcı protokolüne baktım 2 yerde daha pc yi kontrol altına almış özel izin yapmış silmeyi denedim silinmedi anliyacağınız pc başkaları tarafında kontrol edilmekte güncel olmasam pc gider format atmayı düşündüm dedim birşey içinde format atılmazki neyse avg yi indirdim lisansını yükselttim pc yi kontröl altına almış durumdayım yani ne yapsa bir halt edemez herkes günde bir kez pc sini büyük bir kontrölden götürsün.


Özellikle Gizli Dosyalara Dikkat Edilmesi Gerekir!
  • Gizli dosyaları açmasını bilmeyen kişilere söylicem şimdi:
  • bilgisayarıma girin sol üst köşede düzenle yazıyor ona tıklayın 
  • Sonra Klasör arama Ve Seçeneklere Tıklayın
  • görünüm Bölümüne Tıklayın
  • Gizli Dosya Ve Klasörü Göstere Tıklayın
  1. Tamam'a tıklayıp çıkın 
  • Yerel Disk C den Program Filese Bakın Gizli Dosyalar Varsa Bakın Gereksizse Silin Gitsin



    Bilmediğiniz Programları İndirmeyin
Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sponsor Linkleri : Link Ekle | Link Ekle | Link Ekle
Copyright © 2013. Hizmet Bizim İşimiz - All Rights Reserved
Hazırlayan AgtHizmet Orjinali Cosmic™ Ftzalim
Ftzalim powered by konuburada