Son Yazılar
Yükleniyor...

Recent Posts

Anasayfa » » Facebook Son Zamanda Çok İlginc Şeyler Çıkarttı

Facebook Son Zamanda Çok İlginc Şeyler Çıkarttı

çoktandır bilinen facebook.com ve büyüyüp çok değişik pislik olduğu sanal dünyası
bu son zamanda değişiklikler yaptı, 


dün kendi kendime dedim bir facebook'ta dolaşayım ne gibi değişikler olmuş bakayım diye
ayarlara girdim ondan sonra orayı bir kule çan ettim baktım video kısmı önüme geldi
  • açık
  • kapalı

    seçenek önüme geldi kapalıydı bende açık yaptım sonra ordaki işlerimi bitirip,
    anasayfa ya döndüm aşağı ineyim dedim sayfayı aşağı indirdim baktım video önüme geldi
    sonra 1 saniye durdum ben tıklamadım kendiliğinden video otomatik açıldı.
Bu Yazıyı Beğen-Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sponsor Linkleri : Link Ekle | Link Ekle | Link Ekle
Copyright © 2013. Hizmet Bizim İşimiz - All Rights Reserved
Hazırlayan AgtHizmet Orjinali Cosmic™ Ftzalim
Ftzalim powered by konuburada